Manchester Tour - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Roy Heijden - WaarBenJij.nu Manchester Tour - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Roy Heijden - WaarBenJij.nu

Manchester Tour

Door: Roy van der Heijden

Blijf op de hoogte en volg Roy

10 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

En weer zijn er bijna drie dagen verstreken vanaf mijn vorige verslag, wel erg leuke dagen. Dinsdag stond de Manchester welkom tour op de planning, Bij deze tour zijn De verschillende trekpleisters van manchester aan bod gekomen. Wat mij is opgevallen is dat manchester een echt shopping walhalla is veel bekende maar ook onbekende winkels. ook is hier een erg grote Primarkt :P. Op het eind zijn we met de hele groep een pub in gedoken (iedereen had zoveel last van een dorstig gevoel, en ja dat moest gestild worden, dit was het oudste café wat manchester. Dus het was een erg cultureel biertje :P

De eerste Les op woensdag stond in het teken van "ken het land waar je verblijft". Ik ben er achter gekomen dat er een verschil is tussen Great Britain en de United Kingdom. Ben benieuwd of jullie het weten :P

Gisteren avond met een heel stel wezen eten in "Sam's chop house". daar hebben we genoten van een echt Engels diner. voor de gene die nog moet eten, kijk de foto's maar niet want het water loopt je in de mond bij het zien er van.

Vanavond ben ik uitgenodigd om met heel stel te gaan eten bij een Chinees restaurant. Het Chinese en Japanse meisje uit mijn klas zij dat dat een moetje was :P hij hoort erg goed te zijn. echter zoals jullie al begrijpen uit mijn verhalen moet de dag nog aanbreken dat ik dan ook echt een keer zelf ga koken. erg vervelend hoor, omgaan met verschillende culturen :P

Morgen middag heb ik vrij en staat er nog een leuke activiteit op de planning, daarover later meer :P (om het even spannend te houden)

  • 10 September 2015 - 17:40

    Marian:

    Wat is het verschil tussen Great Britain en united kingdom

  • 13 September 2015 - 23:38

    Ilone:

    Ierland, toch?

  • 15 September 2015 - 01:20

    Roy:

    Ja klopt United Kingdom is Engeland, Schotland, Wales en noord Ierland. en Great Britain is alleen Engeland, Schotland en Wales.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Actief sinds 11 Juni 2015
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 6112

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 28 November 2015

Manchester

Landen bezocht: